Νέα
Η είσοδος της ΑΕΚ στο πανευρωπαϊκό «δίκτυο»

Εκτός από το scouting report παικτών (εντός κι εκτός Ελλάδας) οι οποίοι έχουν μπει ήδη στο «σημάδι» και την επερχόμενη ενίσχυση του ρόστερ από το παζάρι του Ιανουαρίου, ο Ίλια Ίβιτς έχει και άλλες υποθέσεις αυτή την περίοδο στο μυαλό του.

Όπως τις συζητήσεις με παίκτες για πρόωρες επεκτάσεις συμβολαίων, καθώς και τις…περήφανες πωλήσεις ποδοσφαιριστών σε κλαμπ του εξωτερικού.

Και αυτό το τελευταίο, έχει άμεση συνάρτηση με την είσοδο των «κιτρινόμαυρων» στο πανευρωπαϊκό – transfer – «δίκτυο», στο οποίο πρωταγωνιστούν μεγάλοι (ξένοι) ατζέντηδες.

Εν έτει 2019, οι μάνατζερ είτε το θέλουμε, είτε όχι, είναι αυτοί που δρομολογούν τις εξελίξεις με τις μετακινήσεις προπονητών και ποδοσφαιριστών. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Και για να φτάσει η ΑΕΚ στο σημείο να παίξει…μπάλα σε αυτό το πανευρωπαϊκό «δίκτυο», χρειάζονται εκτός από πλάνο και ανοιχτό μυαλό κι άλλα πράγματα.

Ποια είναι αυτά;

Οι κατάλληλες διασυνδέσεις, ή αλλιώς τα απαραίτητα «κονέ» όχι μόνο σε επίπεδο ομάδων, αλλά και με την ελίτ των ευρωπαίων μάνατζερ.

Τότε μια ομάδα μπορεί να έχει την ευκαιρία να μπει στη διαδικασία να πουλάει ακριβά δικούς της παίκτες στις αγορές και με την ίδια συχνότητα, να αγοράζει και ποδοσφαιριστές από τα πάνω…ράφια κι αναλόγως βέβαια των οικονομικών κυβικών της και μέχρι που είναι διατεθειμένη να φτάσει.

Με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται και οι λεγόμενες υπεραξίες των παικτών που ανεβάζουν τις τιμές τους και φέρνουν σημαντικά έσοδα στις ομάδες που προχωρούν στις πωλήσεις τους.

Ο Ίλια Ίβιτς θα δώσει μεγάλη…βαρύτητα και στο συγκεκριμένο θέμα, στοχεύοντας σε μελλοντικά deals που και έσοδα θα φέρουν στο ταμείο της ΑΕΚ και θα διαφημίσουν το όνομά της (σε πιο έντονο βαθμό) στις αγορές του εξωτερικού και θα την βάλουν στο ίδιο τραπέζι με πρωτοκλασάτους ατζέντηδες του εξωτερικού.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ  - ΠΗΓΗ: «ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ»

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Εφόσον χρησιμοποιείτε το web-site μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookie απο εμάς.Αποδοχή